Sunday, August 16, 2009

|XVI| 29 sierpień 1958 – tej daty nie zapomnę.

16 sierpień 2009

Może nie zacznę od głównego tematu, bo jest długi… tylko od czegoś co chciałam powiedzieć na inny temat. A więc, wielu z nas nie jest świadomy że to pokolenie szybciej dorasta. Dlaczego jak czytamy w opisie bloga że autor ma DO 13 lat, jakoś inaczej na niego patrzymy? Czy macie pojęcie że dziecko w wieku 12 lat już poważnie myśli o życiu i potrafi snuć długie myślenia o jego istnieniu, potrafi o nim pisać jak nie jeden dorosły. Dlaczego jeśli powie się komuś że masz 12 lat powie – ooh fajnie, wiesz muszę lecieć. A jak podrośniesz, napiszesz że masz 14 lat – ludzie z tobą rozmawiają? Zupełnie nie rozumiem takiego zachowania. Ba.. ja mówię o 12 latkach… moja siostrzenica która ma lat SIEDEM potrafi już poważnie rozmawiać na dosyć poważne tematy. Ja sama kiedyś jak prowadziłam bloga wręcz musiałam pisać że mam więcej lat niż miałam obecnie (11) bo inaczej inni nie chcieli go czytać. I wiecie co? Jak napisałam że mam lat 16 – statystyka skoczyła. Zupełnie nie rozumiem jak to działa, ale nie podoba mi się to.


Michael Jackson Forever

Historia piosenki „BEAT IT”
Szukałam jakiejś fajnej piosenki na internecie i trafiłam na „Beat It”. Ale wiecie co? Szybko ją pokochałam. Słuchałam jej w kółko. Ale nie wiedziałam że w oryginale śpiewa ją Michael Jackson – ja „Beat It” poznałam dzięki Fall Out Boy. Po porównaniu widać że Fall out boy nagrali piosenkę w stylu rock. Nie wiem czy mieli prawo zapożyczać tekst, ale afery nie było więc chyba tak. Wg. mnie „Beat It” w wykonaniu Mike jest lepszy.

Z każdą chwilą kocham go coraz bardziej.

Bo odkrywam że znane i lubiane przeze mnie piosenki śpiewał ten wspaniały artysta.
Bo odkrywam nowe, nieznane, które niezmiernie przypadają mi do gustu.

„This is it” – oto ostania próba przed koncertem powrotnym króla. Stanął ostatni raz na scenie – bo 2 dni przed śmiercią.

Teraz dodam parę świetności o/z Mike.

[mj-forever]
Opinia: Szczerze? Bałam się. Bałam się że to będzie kolejna strona, która będzie sprzedawać okropne kłamstwa, które pisała prasa. Co jak co – ale ja wierzę w słowa Michaela, nie prasy. Okazuje się że strona MJ-forever tak samo.

Całej prawdy o MJ dowiecie się na MJ-forever. Właśnie tam. O dzieciach, rodzinie, tam są palone wszystkie plotki, a podawana jest prawda. Prawda i tylko prawda. Poznajcie króla.

[geniusMichaelJackson]
Kolejna i jeszcze lepsza strona. Choć grafika zbytnio nie kusi do zostania, warto zajrzeć w tekst. Ja najbardziej lubię dział „Poczucie Humoru” Tam są śmieszne urywki z życia Jacksona. Nie są to filmy, lecz teksty, ale uwierzcie że warto przeczytać choć parę a wciągnie was.

[król-popu]
To kolejna strona o MJ. Tym razem tu napotykam ładne dodatki z MJ w notkach. Jest wiele fajnych filmów. Ale ogółem blog mi się nie podoba. Grafika, znalazłam parę kłamstw… ale cóż zrobić. I tak zawsze i wszędzie – KAŻDY będzie uprawiał własną filozofię.

akcja z strony: retrocolor
akcja z strony: honeychaos
i już ostatnia – angielska strona
[mjjpictures]

Moja biblioteka – czyli najczęściej słuchane przeze mnie utwory Mike.

Bad | Beat It | Billie Jean | Black Or White
Dangerous
Ghosts
Man In The Mirror
Say Say Say | Scream | Smooth Criminal
Thriller
We are the world

Teraz tłumaczonka – Dlaczego.
Bad – bo ja też jestem zła!
Beat It – po prostu wpadło w ucho.
Billie Jean – kto by nie kochał klasyku?
Black Or White – kocham tą walkę z rasizmem.
Dangerous – bo czuję jakby śpiewał o mnie „The girl is dangerous!”
Ghosts – cudowny teledysk.
Man in the mirror – po prostu lubię.
Say Say Say – to znany utwór.
Scream – od tak sobie.
Smooth Criminal - ma coś w sobie i dlatego jest favorite
Thriller - porywająca muzyka i wspaniały teledysk.
We are the world – pierwsza MJ piosenka przy której się wzruszam.

No comments:

Post a Comment