Tuesday, August 11, 2009

|XIV| Dziękuję

11 sierpień 2009

Kellucha. Dzięki że chociaż ty się przejmujesz moimi słowami. Ale na dzień dzisiejszy to nie mam żadnych plusów. Do niedawno był nim mama… ale dziś odkryłam że ona też mnie nie zna. Dziś zaczęła wykrzykiwać że ja tylko to „pojebane Tokio” lubię. A to nie jest prawda! Zaczęłam po raz kolejny ryczeć – bo mama była mi z rodziny najbliższą. Nosiłyśmy bransoletki przyjaźni… A dziś okazało się że nie zna. A co z Green Day? Z My chemical romance? Z Paramore? Z Michaelem Jacksonem (o którym mama trzeźwo wiedziała że go uwielbiam)? Z H.I.M? Z Avril Lavigne? Z Papa Roach? Z Pink? Jeszcze długo by wymieniać. Wiedziałam że tata mnie nie zna… ba. Niedawno dopiero nauczył się mojej daty urodzin, a trzy dni temu przy innych zapytał bezwstydnie ile mam lat. Ogólnie na 50 moich prostych pytań o mnie odpowiedział na TRZY. Dużo nie? A ja pytałam tylko o moje zainteresowania, ulubione danie, czy zespół. A odpowiedź na zespół była na połowie mojej ściany. Przykro mi, naprawdę przykro. Bo moje trzy siostry już dawno się od rodziców wyprowadziły – zostałam im tylko ja. Czy tak trudno by było znać datę moich urodzin, czy wiedzieć że uwielbiam także Michaela? Myślę że nie. Kelly… będę szczera i powiem jak to widziałam w moich oczach. Nie chciałaś mnie choć trochę podnieść na duchu bo uważałaś że będę miała to gdzieś. Moje myśli były zupełnie inne. Szukałam pocieszenia. A ty mówiąc to stwierdziałam że sama masz mnie gdzieś. I że możesz się nie przejmować bo i tak bym się nie zabiła. – Tak to odebrałam. Więc nie było mi miło. Ale to w porównaniu do rodziców to nic. A po za tym nie potrafię ci czegoś nie wybaczyć. I nie mam pojęcia dlaczego gdy teraz piszę o tobie to mam całkiem mokrą od łez twarz… ale wiem że często mówiłam coś nie fajnego, często robiłam. I nie wiem ile razy będę cie za wszystko przepraszać … ale cie z całego serca Kocham. I nie wiem jak to będzie jak pójdziesz do innego gimnazjum. Ja nic nie wiem oprócz tego że cię kocham. I że jesteś mi najbliższą osobą. Bo ty jako jedyna wiesz wszystko. Wiesz co myślę jak tylko na mnie spojrzysz. Dziękuję.

No comments:

Post a Comment