Wednesday, September 16, 2009

|XXIV| Jest tyle do powiedzenia. Zdarzyło się tak wiele, ale tak mało. Jak to opisać...

16 wrzesień 2009

🎧 Michael Jackson – Remember the time
Szczerze to… ostatnimi czasy dużo się działo… ale większość do drobiazgi cieszące moją skromną duszę. Tak więc nie wiem czy takie drobiazgi warto opisywać. Zacznę od tego że ostatnio mnie jakieś przeziębienie czy grypa wzięła. Siedzę w domu już chyba drugi dzień. A wiadomo że nikt normalny nie będzie cały dzień siedział w łóżku czy coś podobnego. Broń Boże! A więc wczoraj weszłam sobie na neta… i błądziłam. I co znalazłam? Bardzo interesującą… rzecz. A dokładnie to dwa FILMY o MJ w PART’ach. Jeden film jest śmieszny, a drugi dokumentalny.

Michael Jackson – Private home movies

Part1 Part2 Part3 Part4 Part5 Part6 Part7 Part8 Part9 Part10 Part11

Odcinki mają ok. od 4 min po 8 min. Są to filmy bez polskiego lektora, ani napisów. Myślę że mimo że iż ktoś nic nie rozumie po angielsku – to film i tak rozbawi, zaciekawi. Zachęcam do obejrzenia.

Historia Króla Popu

Part1 Part2 Part3 Part4 Part5 Part6 Part7 Part8 Part9

Jest to historia Króla. Wg. mnie aktorzy są bardzo dobrze dobrani. I choć są przeciwnicy filmu, jak dla mnie ma on ukryty przekaz. Pokazuje wiele. Odcinki po ok.10 min

Prócz tego dodam tutaj parę coverów znalezionych w internecie, które okropnie mi się podobają.

Ma laska głos Dirty Diana- KLIK

Na pianinie
Dirty Diana- KLIK
Bad – KLIK
Smooth Criminal – KLIK
Billie Jean – KLIK
We are the world – KLIK – coś pięknego…
Liberian Girl – KLIK
Heal the world – KLIK
Speechless – KLIK – pięknie… / a tu wersja II – KLIK
You are not alone – KLIK
Beat It – KLIK
Earth Song – KLIK – aż się płakać chce. Przepiękne.
Earth Song – KLIK – miększa wersja.
Say Say Say – KLIK
Black or White – KLIK
Dangerous – KLIK
Man in the mirror – KLIK
The way you make me feel – KLIK
They don’t care about us – KLIK – Bosko!
I’ll be there – KLIK
Childhood – KLIK
Will you be there – KLIK – Cudoo
Ben – KLIK
Give in to me – KLIK – To naprawdę POLECAM
To na tyle. Bye

No comments:

Post a Comment