Thursday, April 29, 2010

|LVII| Fani wiedzą czym jest Twincest…

29 kwiecień 2010

Po pierwsze… Przepraszam, przepraszam i przepraszam… przepraszam. Miałam dodać newsa wcześniej…, ale mi oczywiście czasu brakło. Po prostu się nie dało. A przechodząc do dzisiejszego tematu… Twincest’y – znane też jako TWC, a w przypadku Kaulitzów – Kaulicest. Chyba każdy fan… od 11 lat w zwyż wie czym ów Kaulicest jest. A nie fanom i innym niedoinformowanym… wytłumaczę. Twincest-TWC-Kaulicest to nic innego jak wyobraźnia fanów. Rozchodzi się tu o kazirodczą (chyba dobrze napisałam…) miłość braci Kaulitz. Cześci fanów się to spodobało. Po chwili zaczęły powstawać kreskówki, rysunki, animacje, avatary, obrazy… nawet figurki obrazujące miłość Kaulitzów. Powstało wiele stron, wiele dziewczyn zyskało popularność dzięki swoim pracom.

Przykładem jest Allegator, Salv/Nightingale, emseviltwin, betsy, Monica, takaju, tabeck, Pika_chu, rcahern, Petronellaa, flamagram666, Sapphiamur, yaoisex, safufu, lisa777, Beautiful_lie czy też Farbenfrei. Ich świetne prace zna pół internetu. A właściwie dlaczego o tym piszę? Bo wpadłam jak śliwka w kompot. Spodobało mi się to. Mój komputer stał się teraz nieczystym urządzeniem. Mam na nim 130 twincestowych prac… 
 
A tak po za tym co u mnie… nieco gorzej. Dręczy mnie wiele spraw, myśli, zdarzeń… i jeszcze ten natłok pracy… Eh. Wszystko mnie boli. Nogi od tygodnia włażą mi w dupę. Umrzeć można. I jeszcze mnie w jedną mrówa ugryzła… na spacerze z Kelly podejrzewam… jak leżałyśmy na trawce. Eh… w kółko były mrowiska, mordowałyśmy wszystkie po kolei… właściwie to Kelly je mordowała… mniejsza o to… ale powiedziałam jej że mrówki się na niej zemszczą. Ta… zemściły się na MNIE! I za co? Ja tylko tam leżałam. NO I ZA CO? Wredne mrówy. No i ten… nic więcej takiego się ostatnio raczej nie działo… Eh nuudy. A na koniec… dla fanów twincestów (antyfani i ci nieoswojeni z widokiem nagości dwóch mężczyzn… – odradzam oglądania):

No comments:

Post a Comment