Thursday, October 15, 2009

|XXIX| Double life

15 październik 2009

🎧 Agnieszka Chylińska – Winna

Tak, dobrze widzicie. Agnieszka Chylińska się pojawiła. Tak. To ta ekstra ostra babka przypomniała mi kim jestem! Przypomniała mi jaki hardcore kocham, jak twarda jestem i przypomniała że mam jaja! Jaka jestem silna, odważna jak i bezczelna. Jak potrafię korzystać z życia. Za czasów kiedy byłam naprawdę sobą wyglądałam TAK, TAK dziś nie przypominam siebie bo wyglądam TAK. Dziś postanawiam się odkochać w Filipie. Chcę być wolna, niezależna! Przechodzę na dietę (to mało hardcorowe, ale mam ochotę się zmienić!), idę do fryzjera, obciąć się TAK jak kiedyś, podoba mi się ten fryz, z tym że boki zepnę całkowicie do tyłu że wyjdzie coś a’la irokez, tylko nie będę go stawiać… do szkoły. Powitam z powrotem mój czarny cień do powiek, czarną kredkę i hardcore na liście utworów. I zaczynam mówić swoim językiem! Gdzie JA się podziałam do cholery?! Filip i Michael mnie ujarzmili! Nie pozwolę sobie na to! Od dziś podwójne życie! W szkole fanka Michaela, niesplamiony język, ale fryz będzie dawał oznaki: Mam jeszcze drugą stronę. Po szkole będę tą swoją drugą osobowością, pasek z ćwiekami, rurki i wszystko co kojarzy się z hardcorem. To nie zmiana imadżu, ooo nie! Ja po prostu odkryłam siebię. Odkryłam że we mnie nie jest tylko Natalia. O nie! Są dwie osoby, jedna ta która się uśmiecha do ludzi: Proszę, przepraszam, dziękuję, a druga to ta ostra, której będą bać się wszyscy! Taka ostra suka, której nie tknie i nikt nic nie powie! Zawsze chciałam taką być, ale dziś to odkryłam. Zapewne Kelly (to przezwisko zaczeło być nudne i jakieś dziecinne, tak samo jak Nelly, nie będę wzorowana na czyimś erotycznym blogu, będę kimś innym, sobą – tym co sama wymyślę) będzie zdziwiona, a może i przerażona tą zmianą… ale hahaha jebać to! Może pomyślisz że będę jak Marlena ta suka tyle że ona jest zpod latarni, ale nie. Nie jestem nią, pamiętaj że ja to ja, ja mam swój własny pomysł na siebie. A to że jestem dobrą aktorką, rodzice ani rodzina nic nie zauważą i będzie zajebiście.

„Bo kiedy tylko staję się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że 
Jesteś tak jak ja”


Zupełnie nie wiem jak się zaczeło to odkrycie, ale huj z tym. Ważne że teraz jestem sobą. Tą z podwójnym dnem. Na następne urodziny chcę trumnę! Z góry thanx!


Ps. Możliwe że to tylko wybryk jebanych hormonów, ale ja wiem że będę to potem przynajmnie wspominać jako: byłam sobą, byłam kimś, byłam inna, nie byłam szara – byłam czarno biała.

No comments:

Post a Comment