Saturday, September 4, 2010

|XCII| Klepnięcie

4 wrzesień  2010

DZIEWCZYNY/MIŁOŚĆ/CAŁOWANIE I INNE (czyli to co tygryski lubią najbardziej)

061. Byłeś kiedyś zakochany? Byłam, jestem…
062. Ilu osobom powiedziałeś „kocham Cię?”? 6
063.W ilu osobach się zakochałeś? 7
064. Ile osób całowałeś? 3
065. Całowałeś kiedyś kogoś tej samej płci? Tak
066. Z iloma osobami łącznie byłeś na randce? Dla mnie są to po prostu spotkania…
067. Czego szukasz w chłopakach? W kim? Ee…
068. Jaka jest pierwsza rzecz, jaką zauważasz u przeciwnej płci? Włosy. Jeśli ma długie, zadbane i przy tym nie jest pasztetem – zakochuję się w nim.
069. Za jakim chłopakiem przeważnie się oglądasz? Z długimi włosami.
070. Masz chłopaka? Nie
071. Gdzie go spotkałaś? -.-
072. Co lubisz najbardziej w swoim chłopaku? -.-
073. Jesteś w kimś zadurzony? …”zadurzony”? Nie, ale zadłużona – owszem.
074. Kto to jest? Kelly
075. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Tak
076.Pamiętasz swoją pierwszą miłość? E… no chyba nie.
077. Kto był pierwszą osobą, którą pocałowałeś? Mama?
078. Wierzysz w przeznaczenie? Tak
079. Wierzysz w bratnie dusze? Tak
080. Jeśli tak, czy wierzysz, że znajdziesz swoją? Już znalazłam

SEX (uhaha)
081. Jesteś dziewica? Nie
082. W jakim wieku był ten pierwszy raz? Jeszcze go nie było… i wiem… wiem, jak to brzmi bo nie jestem dziewicą a ten… Ehh nie ważne
083. Z kim? …-.-
084. Masturbujesz się? …
085. Miałeś kiedyś orgazm? …Tak ;]
086. Używałeś jedzenia podczas seksu? …hę?
087. Nagrasz kiedyś numerek na kasetę? …wątpię
088. Ulubiona pozycja? …misjonarska <lol2>
089. Ilość partnerów seksualnych, jakich miałaś? …nie było 1 razu!
091. Napisz twoją ostatnią seksualną fantazję jaką miałeś. …O.O Eee.. ja pozwolę sobie nie odpowiedzieć.
092. Mówisz „ciekawe” rzeczy przed lub w czasie seksu? …
093. Lubisz dostać klapsa? ……. noo.. ;]
094. Jesteś złośliwy? (w seksie) …tzn?
095. Jesteś zboczony? I to jak!
096. Lubisz niewolę? …miałam kiedyś taką fantazję… <lol2> kajdanki i te sprawy…
097. Jesteś zwykle pod spodem? …nie było 1 razu -.-
098. Uprawiałeś kiedyś seks z najlepszym przyjacielem? …maarzę o tym.
099. Uprawiałeś kiedyś seks niezabezpieczony? …nie było 1 razu!
100. Miałeś kiedyś STD? …?!
101. Gdybyś mógł uprawiać seks z kimś sławnym, kto by to był? …Bill Kaulitz albo Georg Listing ;]
102. Jesteś/możesz być teraz w ciąży? … byc to ja mogę, ale nie ma kto stworzyc. Czasem nawet … przyznam że marzę o takim maleństwie, wiem, wiem że to chore w moim wieku, no ale…póki co w ciąży – nie jestem.

No comments:

Post a Comment