Wednesday, September 1, 2010

|XC| Klepnięcie |XCI| Klepnięcie

1 wrzesień 2010

001. Jak się nazywasz? – Natalia002. Przeliteruj swoje imię wspak. A l i a t a n – kojarzy mi się z Manhattanem lub z leśnymi elfami ^ ^003. Data urodzin. 12/10/1996
004. Facet czy kobieta? Kobita
005. Znak zodiaku? Waga
006.Przezwiska. Nelly, Ej
007. Praca? Uha. ha. … szkoła -.-
008. Wzrost. Coś ~160cm
009. Waga. A była ostatnio w biedronce do kupienia…
010. Kolor włosów. Ciemny brąz. – Takie… czekoladowe ; )
011. Kolor oczu. Ciemno brązowe – czasami czarne
012. Miejsce urodzenia. Szpital…
013. Gdzie mieszkasz? Jaworzno
014. Wiek. Rocznikowo 14 ale jakby patrząc datami to za niedługo stuknie mi 15.
015.Nicki. lola 482, Nelly, Kaulitzowa483, Kaulitzowa4835, dirtydiana, dirtydiana29
016. E-mail. Mam ich tak dużo że onet nie pozwala mi założyc kolejnego o.o… ale dwa takie główne to kaulitzowa483@autograf.pl i dirtydiana29@op.pl
017. Od czego wziął się twój nick? „Ej” bierze się zewsząd. Jak ktoś chce mnie zaczepić mówi „eeej!”. Z „Nelly” zaś wiąże się dłuższa historia. Był kiedyś pewien blog o TH. Było to opowiadanie i głównymi bohaterkami były Nelly i Kelly (niesamowicie zboczone… jak ja :D). Nelly szalała za Billem, Kelly za Tomem. Ów Nelly była mi tak bliska i podobna do mnie… (lubię wcielać się w postacie) że już zostałam tą Nelly i mówią tak na mnie właściwie wszyscy znajomi.
018. Jakie jest twoje drugie imię? Kazimiera. Jest to imię po babci. Kiedyś owe imię bardzo mi przeszkadzało, irytowało mnie i wstydziłam się go. Dzisiaj zaczynam je lubić.
019. Dlaczego twój aktualny nick jest taki a nie inny? A dlaczego śnieg jest zimny, a słońce świeci? Z resztą już w pytaniu 17 napisałam… Spodobał mi się i już.
020. Zwierzątka domowe: Miałam rybki (zeżarły glonojada – a je karmiłam!), kilkanaście chomików, papużki nierozłączki, papugę arę, kanarka… więcej nie pamiętam.
021.Ile świeczek zdmuchnąłeś na ostatnim torcie urodzinowym? Na moim torcie nie było świeczek. Była… nazwijmy to… petarda. Ją się po prostu odpala… i nie zdmuchuje.
022. Kolczyki? Chodzi o przekłute miejsca, tak? A więc uszy. Ale marzę o kolczyku w języku. Który mam zamiar sobie zrobić w 3 klasie gimnazjum na zakończenie roku. Później zastanowię się nad kolczykiem w brwi.
023. Tatuaże? Póki co nie mam. Ale marzę o kilku.
024. Rozmiar buta? 38/39
025. Prawo- czy leworęczny? Praworęczna.
026. Co masz teraz na sobie? Koszulkę która będzie miała już z dobre 3-4 lata i spodnie od piżamki.
027. Słyszysz. Słyszę jak mój ojciec krząta się po domu
028. Czujesz się. Czuję się pojedzona. Właśnie zjadłam kolację.
029. Jesz/pijesz. Właśnie skończyłam

2 wrzesień 2010

Który z twoich przyjaciół jest/ma…
030.Największego palca u nogi? Nie sprawdzałam..
031. Najgłośniejszy? Bill
032. Najmilszy? Może Gustav?
033. Jak dziwka. Cóż nie przyjaźnię się z dziwkami. Ale z starej szkoły ‚znam’ parę.
034. Dusza towarzystwa? … hmm.. Tom?!
035. Mięśniak? Zależy jak wygląda taki mięśniak. Powiedziałabym że Georg, ale on nie tak jak Pudzianowski że mógłby ciężarówki ciągnąc… Ale coś tam ma. Prócz tego – Tom.
036. Zawsze przygotowany na wszystko? Kelly
037. Rebeliant? Eee… no raczej ni ma tak owych.
038. Najsłodsza? Gustav…
039. Najlepszy przyjaciel tej samej płci? Kelly
040. Najlepszy przyjaciel płci przeciwnej? Nie wiem ale ostatnio pogaduję sobie z Tomem…
041. Najpopularniejszy? Bill
042. Chamski? Może teraz nieee ale kiedyś – Tom
043. Najbardziej nieśmiały? Guss
044. Najgłupszy? Ja
045. Najmądrzejszy? Kell
046. Najdziwniejszy. Ja.
047. Ma najfajniejsze włosy? Bill
049. Najbardziej utalentowany? Każdy ma jakiś talent.
050. Faszystowski? o.-
051. Najbardziej rozgarnięty? Gee
052. Najbardziej dramatyczny. Bill
053. Wrzód na tyłku? Sądzę że wrzód nie może zostać przyjacielem.
054. Najzabawniejszy? Kell
055. Najlepszy doradca? Guss? / Kelly
056. Ćpunek? Ja i Kell
057. Najprawdopodobniej dołączy do sekty? Nikt
058. Straciłeś kontakt z kumplem ostatnio? Tak
059. Osoba, która jest twoim przyjacielem najdłużej? Bill / Kelly
060. Jak dużo masz kumpli na liście GG? 12

No comments:

Post a Comment