Tuesday, April 28, 2009

|IV| Mieć kolczyka w języku…

28 kwiecień 2009

🍓🍓🍓
Patrz Kellucha, jakie cool truskawki
Zauważyłam że za dużo piszę o nauce, szkole jak jakiś kujon normalnie. A więc powiem o czymś
innym… Co ja to miałam mówić… A tak! Wiem… Chciałabym mieć kolczyka w języku <sztangę>, ale zupełnie nie wiem jak o tym rozmawiać z mamą z resztą ja nigdy nie potrafiłam ich o coś prosić jakoś nie miałam odwagi i czelności żeby ich o coś prosić. A to mi znacznie utrudnia życie. W każdym bądź razie chciałabym mieć kolczyk, ale słyszałam że nie można po przekłuciu przez kilka dni jeść.. to prawda? Podobno prawda, ani żadnych mlecznych bo zakażenie może się
dostać… i niby co? tak średnio 4 dni nie jeść? Tylko pić wodę? To dla mnie jest nie pewne. Jeśli ktoś wie to niech odpowie w komentarzu. Słyszałam też, że jak się nie dba  o szkliwo zębów to się może ząb skruszyć… Ale mimo wszystko chciałabym takiego kolczyka 
Ostatnio stwierdziłam że powinnam się leczyć, Bo prawie nic nie pamiętam… pomyślę, wiem co
zrobić, ale już za chwilę : Co ja miałam zrobić? Co ja miałam powiedzieć? Co ja miałam napisać? 

No comments:

Post a Comment