Sunday, April 26, 2009

|I| Gimnazjum… czas wybiec z podstawówki.

26 kwiecień 2009

Czas się przenieść, powoli trzeba się rozstać z podstawówką. Przyznam szczerze że będę tęsknić
za widokiem tych małych brzdąców którzy boją się mojego wzroku… Będę tęsknić za ulubionymi nauczycielami i za tymi których uważałam za brzytwy <na pewno w  gimnazjum spotkają mnie gorsi > będę tęsknić za znajomymi, przyjaciółką mą jedyną. Ok dosyć… nie o tym chciałam napisać.
Choć, o tym też… W każdym bądź razie, idę do gimnazjum nr.1 w Jaworznie. Nie jest to gimnazjum do którego powinnam iść, ale cóż. Ale nie o tym chciałam. Głupie podanie! Jak w ogóle je napisać! Nie potrafię się do tego zabrać a poza tym moje pismo nie jest zbytnio ładne. Ale… jakoś tak mi przykro. Kelly idzie do gimnazjum nr.4 a ja 1…
Rozstaniemy się. Ale no cóż zrobić, idę tam gdzie dla mnie najlepiej. Koniec z lenistwem

No comments:

Post a Comment