Monday, March 22, 2010

|LI| Ehh…

22 marzec 2010

Hallo Leute.

Co u mnie? Nudy. Kompletne. Chociaż nie… dzieje się dużo, ale nie o wszystkim chce napisać… So… wiem. CHOLERNA TOLERANCJA W NASZYM JAKŻE (NIE) CUDOWNYM KRAJU! Szlag mnie trafia! Nie macie pojęcia jak bardzo chciałabym po prostu powiedzieć, podzielić się z ludźmi moim szczęściem, faktem że kocham. Ale to nie takie proste bo kocham dziewczynę. U mnie w szkole spoko, ludzie to jakoś przyjmują do wiadomości. Jednak u niej nie ma tolerancji więc nikomu nie mówię kim ów dziewczyna jest. To naprawdę gnębiące, że muszę to ukrywać. No ale póki co tak musi zostać. Dla jej dobra ;]. Ale to naprawdę tak mnie męczy … Ostatnio kolega wyjechał z tekstem: Jesteś lezbą? Ja mu odpowiedziałam że nie, że biseksualistką. A ten: głupia jesteś. No i wytłumaczcie mi dlaczego?! Bo kocham inaczej? Bo z nią jestem szczęśliwa? Bo nie raz uratowała mi życie? Bo dzięki niej mam po co żyć? Bo ją kocham? Czy to naprawdę tak nieludzkie? Nieludzkie są uczucia? Inne jest nieludzkie? Nie rozumiem was ludzie. I olewam. Nie będę na takich ludzi zwracała uwagi kosztem szczęścia i miłości. AVE Hetero, AVE Biseksualiści i AVE Homoseksualiści! I inni których nazwy nie umiem napisać. A i jeszcze jedno. Nie każdy metro – jest pedałem. To że o siebie dba, ma gust i potrafi dobierać ubiór nie oznacza że jest gejem czy pedałem. AVE!

No comments:

Post a Comment