Friday, May 13, 2011

|CXXXI| Zniknąc. ;x

13 maj 2011

Mam w zapasie ok 400 avatarów z TH *_*. I ciągle ich przybywa. W deviantARTcie siła ;]

Miałam taki zajebisty temat w planie, ale zapomniałam <facepalm> … no więc będę pierdolic o niczym. No więc, tęsknię za weltem, mam narysowac piłsudskiego i pisac opowiadanie -.-’ to za duzo. Jak mam za dużo to nie wiem w co ręce wsadzic i w efekcie nie robię nic. A MUSZĘ! A jeszcze do tego projekt (teraz ustnie -,-’) i jakiś amerykański dzień. Moje zdanie? – Ja.pierdolę. Wgl Kell mi na esy nie odpisuje… na gg… Czy ja coś zuego zrobiłam? Mam ochotę zniknąc. Chcę wakacje. Hiszpania. Nikogo nie znam, nikt mnie nie zna, nie mam kontaktu z swoją rzeczywistością… odcięta od świata na całe 2 tygodnie. Mam na to wielką ochotę. Ymh… głowa mnie boli. Wgl … smutno mi się powoli robi. Trzeba Nikodema na gwałt! Albo Kell i ekipę. Albo czekolady… albo czegoś Lambertowego… o! Pogapię się na nagłówek… XD

No comments:

Post a Comment