Thursday, May 12, 2011

|CXXX| Wiedz, że coś się dzieje

12 maj 2011

„- Od czego Cię uwolnić?
– Od niczego. Jestem wolny.
– Narkotyki?
– Nie
– Alkohol?
– Nie
– Papierosy?
– Nie
– To może Harry Potter?”


Był, jest… mega hit na you tubie. Kazanie w polskim kościele. Nie oglądałam, nie wiedziałam o co chodzi, bo co ja będę księdza jakiegoś słuchać. Ale akcja się rozkręciła, ludzie o tym głośno mówią, to myślę sobie – obejrzę, obczaję. Oglądam. I jedne do mi do głowy przychodzi: ja pierdole. Jesteśmy antychrysty! Każdy z nas jest diabłem ( omg! napisałam diabeł! Jestem diabłem! Napisałam diabeł kilka razy! O.M.G! Mój blog jest czarny! Maluje paznokcie, mam irokeza, kocham gejów i nie wierzę w Boga. ZGINĘ!) Przepraszam bardzo… mamy XXI wiek i na prawdę nie dziwię się, że ludzie odchodzą od kościoła. MASOWO. Już nawet nie chodzi o Boga, a kościół. Sam kościół! A więc… mamy XXI wiek i teraz ludzie nie dadzą sobie wciskać kitów. Mamy cudownie rozwinięte mózgi, logicznie myślimy i jesteśmy wolnymi ludźmi z własnym zdaniem. A to co chce zrobić kościół to nas tego pozbawić. Dlatego… – większość odchodzi. Co mnie bardzo, ale to bardzo cieszy bo mam dowód, że myślimy. I wychodzi na to, że nie wolno się ubierać tak siak i tak dalej. To może chodźmy nago? NIE! Bo będziemy siać zgorszenie! – To grzech, kurwa! To może chodźmy w prześcieradłach? NIE! Bo to nawiązuje do Jezusa. On chodził w prześcieradle, nie możemy się w niego bawić! Wychodzi na to, że według kościoła NIC nam nie wolno. Słuchać ‚Ave Maryja’ i rzucać na tacę. ALE się wkurwiłam… o Żółty Żelku… (to mój Bóg). Co za pierdolone herezje… Kościół nie potrafi wychowywać. Gdyby był dobrym rodzicem, to wiedziałby, że jeśli kogoś się za bardzo kontroluje, pilnuje, coś się narzuca, od razu pojawia się bunt. Robi się wszystko, żeby zrobić na złość. Choćby ja. Po wysłuchaniu tego mam ochotę wbiec do kościoła nago i krzyczeć – Ave Satan. I tak jak jeden z użytkowników YT stwierdził: Trzeba nam nowego Marcina Lutra.

„Jeśli twoje dziecko [...] to wiedz, że coś się dzieje” <klik>
Ten ksiądz automatycznie mianował się znienawidzonym.

No comments:

Post a Comment