Monday, July 13, 2009

|XI| Dlaczego znów ci nie wierzę?

13 lipiec 2009


Ostatnio rozmawiałam z Kelly na gadu-gadu. Oto urywek.

” Kelly: wiesz co? 
Nelly: co? 
Kelly: kocham cię 
Nelly: dlaczego? po co? przecież jestem nikim
Kelly: może dla siebie jesteś nikim ale dla mnie 
prawie całym światem .. pamiętaj o tym 
Nelly: nie wierze ci 
[w tym momencie ustawiam w opisie tekst piosenki Avril Lavigne - i'm with you]
Kelly: wiesz że właśnie tego słucham? 
Nelly: ehh.. dlaczego znów ci nie wierze?
Kelly: nie wiem sama odpowiedz na to pytanie „

Już wiem. Wiem, dlaczego nie wierzę. Bo… ja właściwie nigdy nie miałam takiej przyjaciółki z którą łączy mnie tak wiele… Ba! Nigdy nie miałam przyjaciółki… A teraz zauważyłam że… i ona napisała że jestem dla niej całym światem. To dla mnie niecodzienny ‚tekst’… Nie jestem przyzwyczajona że ktoś mnie tak kocha. Z nikim nie łączyła mnie telepatia… Nikt nie traktował mnie jak siostrę. <no chyba że siostry :D> Ja po prostu… nie wierzę bo nigdy wcześniej tego nie miałam. Nie dostałam. Tylko szkoda że dopiero teraz zaczęłam to naprawdę cenić. Bo ja otwarcie przyznam że za dobrze to Kelly nie traktowałam. A ostatnim razem nawet wyrzuciłam ją z mojego domu… A teraz wiem że…


” miłość to najpiękniejsze Sacrum 
więc nie traktuj jej kontraktu 
który zrywasz kiedy dzień masz gorszy 
kiedy zyski chwilowo są mniejsze niż koszty 
Sacrum nie zmieni lekki podmuch wiatru 
to źródło którego nikt nie może zatruć „

No comments:

Post a Comment