Monday, November 16, 2009

|XXXIII| Hallo leute!

16 listopad 2009

Tak więc stwierdzam że dawno nie pisałam… no może nie tak dawno, ale nie pisałam, no. Co ja mogę powiedzieć… Uzalezniłam się. – na nowo. I to bez słuchania 24 godziny na dobę „An deiner seite (Ich bin da)”. Miłość powróciła : ) Chętniej mi się wraca do domu, przeżywa kolejne sprzeczki kiedy wiem że jest ta osoba, która mnie przytuli. Co w szkole? W szkole emm… cóż… no beznadziejnie nie jest… bo dzisiaj zarobiłam cela z WOS’u, ale tylko dlatego że skopiowałam wszystko z wikipedi… ale z czego tu być dumnym? Tak więc jestem zła bo Filip głównie spędza czas z grupami takimi jak Idiot i Śmieszki. Ze mną nie gadał z tydzień… dopiero jakieś dwa zdania na chemii i wkurza mnie na gg. Wrr. A życie po szkole tak ogólnie… a przynajmniej dziś – dobrze. Spacer z Kelly… żelki i chipsy z carrefoura żądzą. So… potem powrót do domku i fajnie jest. Jutro na 7:30 poprawić najgłupszą 4 z matmy jaka może być bo trzeba było z PUNKTÓW stworzyć obrazek. So… więc go poprawiam. No chyba tyle bo już późno a rano wstać trzeba więc bye leute.

No comments:

Post a Comment