Tuesday, May 11, 2010

|LIX| A teraz tak jak ty, dokładnie w tym momencie… spojrzał w niebo.

11 maj 2010

Wiecie co Leuty? Rozmawiałam z laskami na czacie TH o nich i… rozkminiałyśmy pewną kwestię… otóż… na bang znalazłoby się garstka osób która w tym momencie robi to co ty. A my tak pomyślałyśmy… że może kiedy patrzymy w niebo, któryś z chłopaków też? Magiczne… Później dziewczyny UŚWIADOMIŁY mi coś. Otóż… wiedziałam o tym (żeby nie było) ale nigdy nie poczułam tak jak dziś. Otóż. Oni żyją na tej samej planecie, stąpaliśmy ich śladami (w Łodzi chociażby), oddychamy tym samym powietrzem, możliwe że robią / myślą / czują podobnie, bądź tak samo jak my. Czyż nie magiczne? Dziś poczułam że naprawdę na tym świecie nie jestem sama. Dziękuję laskom za to. Od dziś będę wszystko robić z uśmiechem bo… mam świadomość że oni robią może coś podobnego, bądź to samo to jest naprawdę cudowne… niczym trochę jak sen. Ale jest to jednak prawda.

No comments:

Post a Comment